ТОВ «Зевс» пропонує провести переобладнання контакторних схем управління Вашого підлогового електротранспорту на схему з використанням імпульсних регуляторів.
Особливості та переваги імпульсного управління ходовим двигуном електронавантажувачів і електрокарів
Досвід підприємств, що використовують електронавантажувачі і електрокари, свідчить про те, що найбільш суттєвими витратами, пов'язаними з їх експлуатацією, є витрати на заміну акумуляторної батареї, на обслуговування і ремонт електромагнітних контакторів.
Слід зазначити, що реостатно-контактна система управління ходовим двигуном не сприяє ефективному використанню енергії батареї, так як в таких системах в залежності від умов роботи двигуна від 40% до 70% енергії батареї втрачається на реостатах. Таким чином, якщо уникнути цих втрат енергії, то на одній зарядці батареї час роботи електронавантажувача збільшиться в два рази.
При інтенсивній роботі електротранспорту (наприклад, в складському приміщенні або під час розвантаження-навантаження залізничних вагонів і вантажних автомобілів) типова ситуація, коли акумуляторна батарея форсовано розряджається до такої міри, що електротранспорт не в змозі самостійно пересуватися і його змушені транспортувати до зарядної станції на буксирі . Такий глибокий розряд дуже шкідливий для батареї (особливо кислотної), так як призводить до зменшення терміну її служби.
При використанні ІМПУЛЬСНОГО РЕГУЛЯТОРА НАПРУГИ ПОСТІЙНОГО СТРУМУ (ИРН) радикально поліпшуються умови роботи механічних вузлів ходової частини, оскільки ИРН завжди забезпечує плавний безступінчатий набір швидкості ходового двигуна, що повністю виключає ударні навантаження на механічні вузли.
Крім того, ИРН забезпечує можливість реверсування напрямку руху «на ходу», тобто коли, наприклад, при русі вперед водій включає задній хід, заздалегідь не загальмувавши електронавантажувач. Необхідно відзначити, що таке реверсування руху на електронавантажувачах зі штатним реостатно-контактним обладнанням призводить до аварійного пошкодження ходового механізму і тому заборонено. На електротранспорті з ИРН при включенні реверсу він примусово зупиняється і тільки після зупинки починає рух в протилежному напрямку.
При переобладнанні навантажувача залишається єдиний штатний електромеханічний контактор - контактор силового двигуна, що необхідно за вимогами безпечної експлуатації електротранспорту. Але в електротранспорті, обладнаному ИРН, замикання-розмикання цього контактора відбувається при відсутності струму в ланцюзі. Це збільшує ресурс роботи контактора більш ніж в 10 разів, так як виключена поява в ньому електричної дуги. З цієї ж причини збільшується більш ніж в два рази ресурс колекторно-щіткового вузла ходового двигуна.
ИРН виконаний в герметичному корпусі, що дозволяє використовувати його в кислотно-лужного середовища, а також при роботі в морозильних камерах. ИРН можуть бути встановлені на електронавантажувачі і електрокари, вироблені в Болгарії, країнах колишнього СРСР та інших країнах.
Імпульсна система управління двигунами постійного струму:
- імпульсний регулятор напруги (ИРН) для ходового двигуна
- імпульсний регулятор напруги (ИРН) для двигуна гідравліки
розроблені за новітньою технологією MOSFET із застосуванням потужного МІКРОПРОЦЕСОРА, що дозволяє звичайний електронавантажувач з реостатно-контактної схемою використовувати як навантажувач з багатофункціональними можливостями.
Навантажувачі, обладнані імпульсною системою управління двигунами постійного струму, характеризуються:
- Високою надійністю системи управління, що забезпечує захист від «самоходу» електронавантажувача, що в свою чергу призводить до зменшення травматизму, як оточуючих, так і водія під час роботи з електротранспортом.
- Плавним регулюванням швидкості руху, яке забезпечує точне позиціонування електротранспорту і зведення до мінімуму ударних навантажень в механічної частини. Найбільша ефективність ИРН проявляється при роботі електротранспорту в інтенсивному старт-стоповою режимі.
- Робота електронавантажувача в режимі "склад", тобто робота електронавантажувача на знижених швидкостях, що призводить до більш точному позиціонуванню і високій маневреності його.
- Безструмової комутація електродвигуна, що значно зменшує витрати на заміну і обслуговування контакторних пластин.
- Збільшення ресурсу ходу електротранспорту на одній зарядці акумуляторної батареї в 1,5 - 2 рази, що призводить до зменшення циклу зарядки АКБ, через що зменшуються витрати на заміну АКБ, і призводить до меншого витрачання електроенергії.
- Збільшення терміну служби акумуляторної батареї в 1,5 - 2 рази.
Короткий опис встановлених режимів:
Основний режим. Режим максимальної продуктивності - призначений для використання кваліфікованими водіями і гарантує максимальну ефективність роботи. Головні характеристики:
- Нормальне прискорення (5 сек)
- Висока швидкість руху
- Висока швидкість підйому вантажу
- Висока швидкість нахилу підйомного пристрою.
Економічний режим (складський режим) - мінімізує енергоспоживання, знижує навантаження на тягову батарею. Головні характеристики:
Уявіть собі підприємство або склад з кількома різними зонами активності, при роботі в яких навантажувач використовується в різних режимах. Для роботи в таких місцях ми рекомендуємо використовувати програмовані імпульсні регулятори мають заздалегідь встановлені режими, перехід між якими здійснюється за допомогою перемикача (встановленого в зручному місці для водія)
- Мала швидкість руху (режим склад)
- Мала швидкість нахилу підйомного пристрою або підйому
- Висока швидкість руху
- Мала швидкість нахилу підйомного пристрою або підйому.
Режим пересування на великі відстані - оптимальний режим для руху поза складських приміщень. Використання цього режиму дозволяє при високому прискоренні розвивати максимальну швидкість і покривати чималі відстані. Головні характеристики:
- Висока прискорення
- Висока швидкість руху
- Мала швидкість підйому вантажу
- Висока швидкість підйому вантажу.
Температура експлуатації ИРН від - 40 ° С до + 75 ° С.
Гарантійний термін
На всю продукцію надається гарантійний термін один рік, при дотриманні гарантійних умов, а також післягарантійне і сервісне обслуговування.